Document
Login Button with Icon

MyWepp voor groepen

Flexibele hulpmiddelen voor groepen

MyWepp biedt woongroepen, dagbestedingslocaties, logeergroepen en ouderinitiatieven flexibele hulpmiddelen, zoals digiborden, apps en beeldhorloges. Die kunnen worden gebruikt  door de cliënten, begeleiders, mantelzorgers, familie en andere betrokkenen. 

Via een digibord kunnen cliënten zelfstandig de verschillende Nieuws- en Planborden gebruiken.
Via de app op tablet, telefoon of beeldhorloge is alle informatie ook te ontvangen.

Maatwerk voor elke groep

MyWepp levert maatwerk. Want mensen met een lichte, matige of ernstige verstandelijke beperking, niet-aangeboren hersenletsel of dementie hebben verschillende functies en bediening nodig.

Info- en Planborden

Naast het Infobord geven de planborden van MyWepp cliënten inzicht in hun taken, diensten van begeleiding (Wie werkt wanneer?), planning, maaltijden, aanwezigheid etcetera.

Verhoog de zelfstandigheid

Recent onderzoek toont aan dat bijna de helft van de cliënten die MyWepp Personal gebruiken zelfstandiger gaat functioneren, wat begeleiders wekelijks zo’n 60 minuten tijdsbesparing oplevert.

Makkelijk beheren

We helpen graag om de optimale hulpmiddelen te kiezen en deze passend te maken, zowel visueel als functioneel.

De groep kan alles zelf beheren: iedere medewerker krijgt eigen inloggegevens voor de app en/of voor de PC. En soms via het digibord. Support is beschikbaar via handleidingen, mail, telefonisch, zelfs via het bord.

Het MyWepp Digibord

De MyWepp Digiborden zitten vol met handige ‘borden’ die aan- of uitgezet kunnen worden. Via tabjes kan er tussen de volgende borden worden geschakeld.

Infobord

Kalenderbord

Takenbord

Maaltijdenbord

Dienstenbord

Aanwezigheidsbord

Planbord

En meer...

Infobord

Kalenderbord

Takenbord

Maaltijdenbord

Dienstenbord

Aanwezigheidsbord

Planbord

En meer...

Passende hulpmiddelen voor elke groep

Elke groep is uniek en daarom gaan wij altijd in gesprek om samen te bepalen welke hulpmiddelen passen bij de wensen en behoeften van de groep. Dankzij de flexibiliteit van onze hulpmiddelen kunnen wij een breed scala van groepen uit verschillende branches bedienen.

Woongroepen

Bewoners gebruiken MyWepp vooral ’s ochtends, ’s avonds en in het weekend. Want overdag gaan ze over het algemeen naar Dagbesteding. Maar als ze ziek zijn of vanwege een andere reden niet naar hun dagbesteding gaan, moet ook overdag het Digibord gebruikt kunnen worden. Voor nieuws, weer, informatie, taken in het ‘huishouden’, de werktijden van begeleiders … En afhankelijk van de samenstelling van de groep wellicht ook Youtube, Cliëntenportaal, Facebook, spelletjes …

Dagbesteding

Deelnemers aan Dagbesteding zien het digibord alleen overdag. Het kan nieuws, het weer en algemene informatie bevatten. Ook bijvoorbeeld ‘radio luisteren’ of een Youtube playlist voor tijdens het werk. Soms is een Timetimer handig. In Dagprogramma en Taken kan gedetailleerde informatie worden gegeven over wat een deelnemer geacht wordt te doen. Inclusief Klaar-knop als een taak afgerond is.

Logeren

Omdat logeren een afwijking van de regelmaat is, is het vaak ook even wennen. Dat vertaalt zich in een grote behoefte aan duidelijkheid: wie werkt er als ik ga logeren, als ik morgen wakker word. Wat eten we, wat ga ik vanavond doen. In het weekend is er nog veel meer om over na te denken. Vandaar dat bij Logeren niet alleen een Digibord, maar ook de Personal app een mooie rol kan spelen in het verminderen van de onzekerheid.

Hoe we van start gaan

1

Advies op maat

Een specialist van MyWepp bepaalt samen met de groep hoe MyWepp het beste ingezet kan worden. Zo kunnen we cliënten, medewerkers en eventueel mantelzorgers optimaal faciliteren.

2

Installatie

Afhankelijk van de gekozen oplossingen moet er apparatuur geïnstalleerd worden. Eventuele wandschermen worden opgehangen en de digitale omgevingen worden ingericht.

3

Training en informatie

Om succes te kunnen garanderen geven we trainingen en organiseren we informatieavonden en webinars. Zo zijn alle betrokkenen op de hoogte en kan MyWepp effectief worden ingezet.

4

Ondersteuning

MyWepp heeft een toegewijd Support-team dat altijd klaarstaat om eventuele vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en gebruikers te ondersteunen.

Rectangle 66

Hoe we van start gaan

1

Advies op maat

Een specialist van MyWepp bepaalt samen met de groep hoe MyWepp het beste ingezet kan worden. Zo kunnen we cliënten, medewerkers en eventueel mantelzorgers optimaal faciliteren.

2

Installatie

Afhankelijk van de gekozen oplossingen moet er apparatuur geïnstalleerd worden. Eventuele wandschermen worden opgehangen en de digitale omgevingen worden ingericht.

3

Training en informatie

Om succes te kunnen garanderen geven we trainingen en organiseren we informatieavonden en webinars. Zo zijn alle betrokkenen op de hoogte en kan MyWepp effectief worden ingezet.

4

Ondersteuning

MyWepp heeft een toegewijd Support-team dat altijd klaarstaat om eventuele vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en gebruikers te ondersteunen.

Veilig

MyWepp voldoet aan de eisen van de AVG-wetgeving. We hebben de nodige certificeringen (NEN7510 en ISO 27001) in huis en willen daarmee laten zien dat we de veiligheid van onze gebruikers op de eerste plek zetten, zoals we dit al jaren doen.

MyWepp-Ortec-Nedap-ONS-Cinnovate-koppeling

Koppelen

Bij MyWepp weten we dat we samen sterker staan. Daarom onderzoeken wij altijd de mogelijkheden om onze diensten en producten te kunnen koppelen aan systemen van anderen. Zoals natuurlijk Cinnovate, maar ook Nedap en Ortec.

MyWepp Personal

Groepsleden kunnen ook gebruik maken van de MyWepp Personal app. Deze handige app zit vol met leuke en nuttige toepassingen, zoals de MyWepp Agenda, SOS-knop en het Ik-Boek.

Maatwerk voor organisatie, groep en individu

Een greep uit onze klanten

Demo en advies

Heb je vragen over MyWepp voor groepen en wil je graag in gesprek met een van onze specialisten? Of ben je geïnteresseerd in het verkennen van de mogelijkheden van MyWepp via een (online) demo? Laat dan je gegevens achter, en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Onze missie

De zelfstandigheid en het welbevinden van mensen met een cognitieve uitdaging vergroten en de werkdruk van zorgmedewerkers en mantelzorgers verminderen met digitaal maatwerk.

Foto van gelukkige MyWepp gebruikers

Gebruik van cookies op deze website

Deze website gebruikt cookies om het effect van advertenties via Google te meten en om statistieken te maken zodat we de gebruikservaring kunnen verbeteren.