MyWepp biedt woongroepen, dagbestedingslocaties, logeergroepen en ouderinitiatieven flexibele hulpmiddelen, zoals digiborden, apps en beeldhorloges. Die kunnen worden gebruikt door de cliënten, begeleiders, mantelzorgers, familie en andere betrokkenen.
Via een digibord kunnen cliënten zelfstandig de verschillende Nieuws- en Planborden gebruiken.
Via de app op tablet, telefoon of beeldhorloge is alle informatie ook te ontvangen.
MyWepp levert maatwerk. Want mensen met een lichte, matige of ernstige verstandelijke beperking, niet-aangeboren hersenletsel of dementie hebben verschillende functies en bediening nodig.
Naast het Infobord geven de planborden van MyWepp cliënten inzicht in hun taken, diensten van begeleiding (Wie werkt wanneer?), planning, maaltijden, aanwezigheid etcetera.
Recent onderzoek toont aan dat bijna de helft van de cliënten die MyWepp Personal gebruiken zelfstandiger gaat functioneren, wat begeleiders wekelijks zo’n 60 minuten tijdsbesparing oplevert.
We helpen graag om de optimale hulpmiddelen te kiezen en deze passend te maken, zowel visueel als functioneel.
De groep kan alles zelf beheren: iedere medewerker krijgt eigen inloggegevens voor de app en/of voor de PC. En soms via het digibord. Support is beschikbaar via handleidingen, mail, telefonisch, zelfs via het bord.
De MyWepp Digiborden zitten vol met handige ‘borden’ die aan- of uitgezet kunnen worden. Via tabjes kan er tussen de volgende borden worden geschakeld.
Elke groep is uniek en daarom gaan wij altijd in gesprek om samen te bepalen welke hulpmiddelen passen bij de wensen en behoeften van de groep. Dankzij de flexibiliteit van onze hulpmiddelen kunnen wij een breed scala van groepen uit verschillende branches bedienen.
Bewoners gebruiken MyWepp vooral ’s ochtends, ’s avonds en in het weekend. Want overdag gaan ze over het algemeen naar Dagbesteding. Maar als ze ziek zijn of vanwege een andere reden niet naar hun dagbesteding gaan, moet ook overdag het Digibord gebruikt kunnen worden. Voor nieuws, weer, informatie, taken in het ‘huishouden’, de werktijden van begeleiders … En afhankelijk van de samenstelling van de groep wellicht ook Youtube, Cliëntenportaal, Facebook, spelletjes …
Deelnemers aan Dagbesteding zien het digibord alleen overdag. Het kan nieuws, het weer en algemene informatie bevatten. Ook bijvoorbeeld ‘radio luisteren’ of een Youtube playlist voor tijdens het werk. Soms is een Timetimer handig. In Dagprogramma en Taken kan gedetailleerde informatie worden gegeven over wat een deelnemer geacht wordt te doen. Inclusief Klaar-knop als een taak afgerond is.
Omdat logeren een afwijking van de regelmaat is, is het vaak ook even wennen. Dat vertaalt zich in een grote behoefte aan duidelijkheid: wie werkt er als ik ga logeren, als ik morgen wakker word. Wat eten we, wat ga ik vanavond doen. In het weekend is er nog veel meer om over na te denken. Vandaar dat bij Logeren niet alleen een Digibord, maar ook de Personal app een mooie rol kan spelen in het verminderen van de onzekerheid.
Een specialist van MyWepp bepaalt samen met de groep hoe MyWepp het beste ingezet kan worden. Zo kunnen we cliënten, medewerkers en eventueel mantelzorgers optimaal faciliteren.
Afhankelijk van de gekozen oplossingen moet er apparatuur geïnstalleerd worden. Eventuele wandschermen worden opgehangen en de digitale omgevingen worden ingericht.
Om succes te kunnen garanderen geven we trainingen en organiseren we informatieavonden en webinars. Zo zijn alle betrokkenen op de hoogte en kan MyWepp effectief worden ingezet.
MyWepp heeft een toegewijd Support-team dat altijd klaarstaat om eventuele vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en gebruikers te ondersteunen.
Een specialist van MyWepp bepaalt samen met de groep hoe MyWepp het beste ingezet kan worden. Zo kunnen we cliënten, medewerkers en eventueel mantelzorgers optimaal faciliteren.
Afhankelijk van de gekozen oplossingen moet er apparatuur geïnstalleerd worden. Eventuele wandschermen worden opgehangen en de digitale omgevingen worden ingericht.
Om succes te kunnen garanderen geven we trainingen en organiseren we informatieavonden en webinars. Zo zijn alle betrokkenen op de hoogte en kan MyWepp effectief worden ingezet.
MyWepp heeft een toegewijd Support-team dat altijd klaarstaat om eventuele vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en gebruikers te ondersteunen.
MyWepp voldoet aan de eisen van de AVG-wetgeving. We hebben de nodige certificeringen (NEN7510 en ISO 27001) in huis en willen daarmee laten zien dat we de veiligheid van onze gebruikers op de eerste plek zetten, zoals we dit al jaren doen.
Bij MyWepp weten we dat we samen sterker staan. Daarom onderzoeken wij altijd de mogelijkheden om onze diensten en producten te kunnen koppelen aan systemen van anderen. Zoals natuurlijk Cinnovate, maar ook Nedap en Ortec.
Groepsleden kunnen ook gebruik maken van de MyWepp Personal app. Deze handige app zit vol met leuke en nuttige toepassingen, zoals de MyWepp Agenda, SOS-knop en het Ik-Boek.
Een greep uit onze klanten
Heb je vragen over MyWepp voor groepen en wil je graag in gesprek met een van onze specialisten? Of ben je geïnteresseerd in het verkennen van de mogelijkheden van MyWepp via een (online) demo? Laat dan je gegevens achter, en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
De zelfstandigheid en het welbevinden van mensen met een cognitieve uitdaging vergroten en de werkdruk van zorgmedewerkers en mantelzorgers verminderen met digitaal maatwerk.
Bij MyWepp zijn we ervan overtuigd dat iedereen gebruik moet kunnen maken van de mogelijkheden die het internet te bieden heeft. Daarom leveren wij al 23 jaar lang digitaal maatwerk voor mensen met een cognitieve uitdaging.